Особливості та переваги
Mobil Delvac Ultra 5W-40 Ultimate Protection v1 — це видатне мастильне рішення для сучасних і новітніх технологій двигунів, оснащених системою додаткової обробки викидів. Він був розроблений компанією ExxonMobil для підтримки неперевершеної стійкості до окислення (3), а також забезпечує виняткову текучість при низьких температурах і прокачуваність для плавного запуску при холоді до -35°C. Ця особливість у поєднанні зі складною системою присадок забезпечує виняткову ефективність зносу двигуна та підтримує тривалий термін служби двигуна. Формула з низьким вмістом золи одночасно захищає всі пристрої доочищення вихлопних газів, щоб підтримувати вимоги до чистішого повітря. Вдосконалені показники чистоти двигуна запобігають утворенню відкладень і зберігають двигун, як новий, для тривалого та ефективного терміну служби.
(3) На основі даних промислових тестів PC-11.
| особливості | Переваги та потенційні вигоди | 
| Відмінна прокачуваність при низьких температурах | Надійний запуск двигуна і захист від зносу при низьких температурах | 
| Захист від зносу | Зменшення зносу двигуна для збільшення терміну служби двигуна | 
| Неперевершена стійкість до окислення(3) | Довгі інтервали заміни оливи та запобігання утворенню відкладень | 
| Чудова стійкість до корозії | Захист критичних поверхонь двигуна у вологому середовищі | 
| Експертно розроблена композиція з низькою в’язкістю | Потенціал економії палива (2) | 
Застосування
Рекомендовано ExxonMobil для використання в:
• Більшість поколінь двигунів, аж до найновіших і найдосконаліших високопродуктивних дизельних двигунів з турбонаддувом, безпосереднім уприскуванням і конструкціями з низьким рівнем викидів, які включають усі типи технології додаткової обробки вихлопних газів.
• Двигуни на шосе, що працюють як на високій швидкості/високому навантаженні, так і в умовах зупинки та руху
• Позашляхові двигуни, що працюють в умовах суворої низької швидкості/великого навантаження
• Більшість дизельного обладнання від американських та європейських виробників обладнання
• Високопродуктивні бензинові двигуни та змішані автопарки
Будь ласка, зверніться до посібника власника щодо вимог щодо застосування OEM та інтервалів заміни оливи для вашого автомобіля чи обладнання.
Специфікації та схвалення
| Цей продукт має такі дозволи: | 
| Специфікація Detroit Fluids 93K218 | 
| Специфікація Detroit Fluids 93K222 | 
| MACK EOS-4.5 | 
| MB-Схвалення 228.31 | 
| Категорія оливи MTU 2.1 | 
| VOLVO VDS-4.5 | 
| RENAULT TRUCKS RLD-3 | 
| DEUTZ DQC IV-18 LA | 
| Цей продукт відповідає або перевищує вимоги: | 
| API CK-4 | 
| API CJ-4 | 
| API CI-4 ПЛЮС | 
| API CI-4 | 
| API CH-4 | 
| API SM | 
| API SN | 
| JASO DH-2 | 
| Caterpillar ECF-3 | 
| Cummins CES 20081 | 
| Cummins CES 20086 | 
| ACEA E7 | 
| ACEA E9 | 
| ISUZU DEO (з автомобілями, обладнаними DPD) | 
| API SL | 
Властивості та технічні характеристики
| Власність | |
| Клас | SAE 5W-40 | 
| Кінематична в’язкість при 40 C, мм2/с, ASTM D445 | 84 | 
| Кінематична в’язкість при 100 C, мм2/с, ASTM D445 | 13.8 | 
| Симулятор холодного пуску, уявна в’язкість при -30 C, мПа.с, ASTM D5293 | 6510 | 
| Міні-роторний віскозиметр, уявна в’язкість, -35 C, мПа·с, ASTM D4684 | 16800 | 
| В’язкість при високій температурі при високому зсуві при 150 C 1×10(6) с(-1), мПа.с, ASTM D4683 | 3.8 | 
| Індекс в’язкості, ASTM D2270 | 169 | 
| Зола, сульфат, мас.%, ASTM D874 | 1 | 
| Загальне лужне число, мгКОН/г, ASTM D2896 | 12 | 
| Температура застигання, °C, ASTM D97 | -48 | 
| Температура спалаху у відкритому тиглі за Клівлендом, °C, ASTM D92 | 233 |