Особливості та переваги
Mobil Delvac Ultra 5W-40 Ultimate Protection v1 — це видатне мастильне рішення для сучасних і новітніх технологій двигунів, оснащених системою додаткової обробки викидів. Він був розроблений компанією ExxonMobil для підтримки неперевершеної стійкості до окислення (3), а також забезпечує виняткову текучість при низьких температурах і прокачуваність для плавного запуску при холоді до -35°C. Ця особливість у поєднанні зі складною системою присадок забезпечує виняткову ефективність зносу двигуна та підтримує тривалий термін служби двигуна. Формула з низьким вмістом золи одночасно захищає всі пристрої доочищення вихлопних газів, щоб підтримувати вимоги до чистішого повітря. Вдосконалені показники чистоти двигуна запобігають утворенню відкладень і зберігають двигун, як новий, для тривалого та ефективного терміну служби.
(3) На основі даних промислових тестів PC-11.
| особливості | Переваги та потенційні вигоди |
| Відмінна прокачуваність при низьких температурах | Надійний запуск двигуна і захист від зносу при низьких температурах |
| Захист від зносу | Зменшення зносу двигуна для збільшення терміну служби двигуна |
| Неперевершена стійкість до окислення(3) | Довгі інтервали заміни оливи та запобігання утворенню відкладень |
| Чудова стійкість до корозії | Захист критичних поверхонь двигуна у вологому середовищі |
| Експертно розроблена композиція з низькою в’язкістю | Потенціал економії палива (2) |
Застосування
Рекомендовано ExxonMobil для використання в:
• Більшість поколінь двигунів, аж до найновіших і найдосконаліших високопродуктивних дизельних двигунів з турбонаддувом, безпосереднім уприскуванням і конструкціями з низьким рівнем викидів, які включають усі типи технології додаткової обробки вихлопних газів.
• Двигуни на шосе, що працюють як на високій швидкості/високому навантаженні, так і в умовах зупинки та руху
• Позашляхові двигуни, що працюють в умовах суворої низької швидкості/великого навантаження
• Більшість дизельного обладнання від американських та європейських виробників обладнання
• Високопродуктивні бензинові двигуни та змішані автопарки
Будь ласка, зверніться до посібника власника щодо вимог щодо застосування OEM та інтервалів заміни оливи для вашого автомобіля чи обладнання.
Специфікації та схвалення
| Цей продукт має такі дозволи: |
| Специфікація Detroit Fluids 93K218 |
| Специфікація Detroit Fluids 93K222 |
| MACK EOS-4.5 |
| MB-Схвалення 228.31 |
| Категорія оливи MTU 2.1 |
| VOLVO VDS-4.5 |
| RENAULT TRUCKS RLD-3 |
| DEUTZ DQC IV-18 LA |
| Цей продукт відповідає або перевищує вимоги: |
| API CK-4 |
| API CJ-4 |
| API CI-4 ПЛЮС |
| API CI-4 |
| API CH-4 |
| API SM |
| API SN |
| JASO DH-2 |
| Caterpillar ECF-3 |
| Cummins CES 20081 |
| Cummins CES 20086 |
| ACEA E7 |
| ACEA E9 |
| ISUZU DEO (з автомобілями, обладнаними DPD) |
| API SL |
Властивості та технічні характеристики
| Власність | |
| Клас | SAE 5W-40 |
| Кінематична в’язкість при 40 C, мм2/с, ASTM D445 | 84 |
| Кінематична в’язкість при 100 C, мм2/с, ASTM D445 | 13.8 |
| Симулятор холодного пуску, уявна в’язкість при -30 C, мПа.с, ASTM D5293 | 6510 |
| Міні-роторний віскозиметр, уявна в’язкість, -35 C, мПа·с, ASTM D4684 | 16800 |
| В’язкість при високій температурі при високому зсуві при 150 C 1×10(6) с(-1), мПа.с, ASTM D4683 | 3.8 |
| Індекс в’язкості, ASTM D2270 | 169 |
| Зола, сульфат, мас.%, ASTM D874 | 1 |
| Загальне лужне число, мгКОН/г, ASTM D2896 | 12 |
| Температура застигання, °C, ASTM D97 | -48 |
| Температура спалаху у відкритому тиглі за Клівлендом, °C, ASTM D92 | 233 |