Особливості та переваги
Дизельні двигуни з високою потужністю та низьким рівнем викидів значно підвищують вимоги до моторних мастил. Більш жорстка конструкція двигуна, використання проміжних охолоджувачів і турбокомпресорів збільшують механічні та термічні навантаження на мастильний матеріал. Технології двигунів з низьким рівнем викидів, такі як вищий тиск упорскування палива разом із затримкою синхронізації та пристроями доопрацювання, вимагають покращення характеристик оливи в таких сферах, як стійкість до окислення, диспергування сажі, летючість і сумісність із пристроями доопрацювання. Удосконалена технологія Mobil Delvac Modern 5W-30 Fuel Efficient Plus v1 забезпечує виняткову ефективність і захист вихлопних систем, оснащених сажовими фільтрами. Ключові переваги:
особливості | Переваги та потенційні вигоди |
Чудовий захист від загустіння оливи, розкладання оливи, високотемпературних відкладень і накопичення шламу | Сприяє подовженню терміну служби оливи відповідно до рекомендованих OEM інтервалів заміни оливи (ODI) Допомагає запобігти залипанню кілець для кращого захисту та ефективності двигуна |
Відмінний захист від зносу, задирів, полірування отворів і корозії | Допомагає контролювати знос у важких умовах експлуатації, сприяючи тривалому терміну служби двигуна |
Відмінна плинність при низьких температурах | Сприяє чудовій прокачуваності та циркуляції оливи, що дозволяє працювати в регіонах з холодним кліматом. Допомагає захистити від зносу під час запуску холодного двигуна |
Удосконалені компоненти з низьким вмістом золи | Допомагає підвищити ефективність і подовжити довговічність вихлопних систем, оснащених дизельними сажовими фільтрами (DPF) |
Удосконалена віскозиметрія складу . SAE 5W-30 . Стійкість до зсуву без змін . Дуже низька волатильність | Потенційно допомагає зменшити споживання палива порівняно з моторними оливами з вищою в’язкістю без шкоди для довговічності двигуна (потенційна економія палива залежить від типу автомобіля та умов водіння). Допомагає контролювати зниження в’язкості та споживання оливи в умовах важкої роботи та високих температур |
Застосування
Рекомендовано ExxonMobil для використання в:
• Вантажівки та автобуси Volvo останнього покоління, які потребують VDS-5 (двигуни D13 Euro 6D)
• Вантажівки та автобуси Mercedes-Benz, які вимагають мастильних матеріалів MB-Approval 228.61
(Двигуни OM 470 FE1 і OM 471 FE1, а також позашляхове застосування для двигунів OM 470, OM 471 і OM 473)
• Вантажівки та автобуси Renault, які потребують RLD-5 (двигуни DTi 13 Step-D)
• Вантажівки та автобуси, що вимагають API FA-4
Оскільки ця олива не була схвалена виробниками двигунів як зворотно сумісна, її не можна використовувати в інших дизельних двигунах.
Специфікації та схвалення
Цей продукт має такі дозволи: |
MB-Схвалення 228.61 |
VOLVO VDS-5 |
RENAULT TRUCKS RLD-5 |
MACK EOS-5 |
Специфікація Detroit Fluids 93K223 |
Цей продукт відповідає або перевищує вимоги: |
API FA-4 |
Cummins CES 20087 |
Властивості та технічні характеристики
Власність | |
Клас | SAE 5W-30 |
Питома вага, 15,6 C/15,6 C, ASTM D4052 | 0,84 |
Кінематична в’язкість при 100 C, мм2/с, ASTM D445 | 10 |
Температура спалаху у відкритому тиглі за Клівлендом, °C, ASTM D92 | 232 |
Зола, сульфат, мас.%, ASTM D874 | 1 |
Летючість по Ноаку, мас.%, ASTM D5800 | 10.4 |
Симулятор холодного пуску, уявна в’язкість при -30 C, мПа.с, ASTM D5293 | 4780 |
В’язкість при високій температурі при високому зсуві при 150 C 1×10(6) с(-1), мПа.с, ASTM D4683 | 3.0 |
Загальне лужне число, мгКОН/г, ASTM D2896 | 12.4 |
Кінематична в’язкість при 40 C, мм2/с, ASTM D445 | 56 |